Veel gestelde vragen


1. Waarom moet ik een account aanmaken?
Zonder account kun je helaas niet bestellen. Maar dat heeft natuurlijk ook een reden. Zonder account kunnen we geen digitale patronen verkopen. Je kunt namelijk inloggen op je account en dan staan al je bestelde patronen voor je klaar in je persoonlijke account.

2. Waar vind ik mijn digitale patronen?
Je bestelde digitale patronen kun je vinden in je eigen account. Klik rechts bovenin op mijn account, log in (als je dit nog niet gedaan hebt) en klik onder mijn bestellingen op mijn downloads. Hier krijg je een lijst met al je bestelde patronen en kun je ze downloaden. Ook ontvang je na je bestelling een link in de mail die je naar deze pagina brengt. 

3. Waarom de verzendkosten bij de patroonboekjes?
Er is een vast tarrief voor de patroonboekjes. Dit is het minimum tarrief dat ik betaal om je patroontjes te kunnen verzenden met track & trace code. Natuurlijk kan het altijd goedkoper maar dan hebben we geen track & trace code en kan ik geen garantie geven voor ontvangst van je patroonboekjes. Dat zou zonde zijn natuurlijk!